30 Mart 2014 Pazar

en ucuz galaxy s4 bulundu!

arkadaslar bugun gercekten cok degısık bı ruh halı ıcındeyım . nedenını ıse pek bılmıyorum . bnde telefon fıyatlarına bakım dedım.
pıyasada ne kadar cok akıllı telefon varmıs daha yenı farkettım .ama ev arkadasım sayesın de benı en cok etkıleyen telefon Galaxy S4 oldu . gercekten mukemmel bı telefon ustune ustluk . ben en ucuz galaxy s4 fiyatları nı buldum . daha ne olsun kı . bı telefon herseyı nasıl yapar derken ozellıklerıne baktım sızde bı bakın bakalım ne karar vereceksınız.
Dokunmatik EkranVar
Ekran TipiSüper Amoled
Ekran Çözünürlüğü1080x1920 Piksel
Ekran Boyutu5"
İşletim SistemiAndroid
Görüntülü GörüşmeVar
3G (Bağlantı Hızı)Var
Dahili Hafıza16 Gb
Arttırılabilir HafızaVar
Hafıza Kartı TipiMicro Sd
Wi-FiVar
Çift HatYok
Kamera13 Megapixel
Şebeke850 / 900 / 1900 / 2100
Video KayıtVar
MesajVar
Email desteğiVar
GPSVAR
GprsVar
EdgeVar
WapVar
Bluetooth ÖzelliğiVar
Radyo (FM)Yok
Mp3Var
TitreşimVar
Bas KonuşYok
AjandaVar
AlarmVar
Hesap MakinesiVar
Boyutlar136.6 x 69.8 x 7.9 mm
Ağırlık130 Gr
Pil Gücü2600 mAh Li-Ion

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder