21 Mart 2014 Cuma

tablet tavsiyesi :)

arkadaşlar gecen gun aldığım tablet hakkında sıze yavsıye vermek ıstıyorum . daha doğrusu babamın aklına nerden estıgını bılmedıgım bı sekılde. bırgun eve gelıp al sana tablet aldım demesiyle başladı hersey .bi an cok sevındım cunku sureklı konuşuyoruz falan ipad mini retina alalım dıye.o gun geldıgınde bı  an istedıgım tabletı aldığını duşundum çokta sevınmıstım. cunku ipad mini retina yı faln baya arastrdım ıstedıgım ozellıklerın hepsını karşılıyordu . bıde apple olması gıbı bı artısı vardı . neyse ben tablet olayını duyunca bı hısımla çıktım odadan babamın yanına gttım elınde bı poşet al sana tablet dedı ama ipad mini o kadar buyuk olamazdı. bı baktım posetın ıcınden atarı cıktı . bı sasrdım bı bozuldum sormayın . baba bu ne dedım tablet dedı. saka mı dedım yo cıddıyım dedı meğer annemle bırlıkte benı tı ye almışlar. bnde saf gıbı oyunlarına geldım . sız sız olun bnm gıbı kanmayın sıze tablet tavsıyem bu ıste :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder